directionerfrv

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Ugh

Av Anna! - 8 januari 2013 00:07

Jag undrar en sak.... Varför kan man inte somna när man behöver sova?!;( jag ska ju upp till tidigt och göra i ordning mig och sen iväg till skolan :'( lovet kan gärna vara en aning längre tack.... Imorgon direkt efter skolan ska jag snabbt hem och byta om och sen åka iväg till stallet. Skolan slutar halv 4 och jag ska vara i stallet klockan kvart över 4.. I mellan där ska jag ju äta och byta om... Stressig dag ;( samma sak varje jävla tisdag! Kan inte skolan börja 10 och sluta 10.30? Det skulle vara så mycket bättre kan man ju säga. Men iallafall, imorgon blir det nog dressyr pass som gäller i stallet ^^ aja nu har jag babblat för mycket om mig själv igen ;( har ni sett kiss you videon?! Visst är den grym fast lite löjlig dock ;) men 1D är ju inte direkt seriösa ;)? men måste sova nu ;( godnatt ;* / Anna Ni får njuta av en bild på Louis och Harry nu ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna! - 12 april 2013 07:09

Förlåt förlåt förlåt förlåt att jag inte har bloggar på länge igen ! Jag har inte haft tid. Idag så är det en trååååkig dag ;( först har jag elevens val, träslöjd ;( hatahatahatahata sen har jag so och sen har jag matte och No ;( usch vill helst stan...

Av Anna! - 4 mars 2013 08:04

Nu har jag inte bloggar på hur länge som helst :( förlåt mig men jag har glömt bort ;( men nu ska jag till skolan iaf :( önskar att loven kunde vara längre :(...

Av Anna! - 14 januari 2013 02:36

Jag har ju haft självmords tankar i flera månader nu.... Jag. Har ett sånt otroligt stöd från mina kompisar i skolan och min familj... Fast ibland är det lite väl jobbigt.. Idag tillexempel så. Fick jag inte vara hemma själv för jag hade velat ta mit...

Av Anna! - 14 januari 2013 02:36

Jag har ju haft självmords tankar i flera månader nu.... Jag. Har ett sånt otroligt stöd från mina kompisar i skolan och min familj... Fast ibland är det lite väl jobbigt.. Idag tillexempel så. Fick jag inte vara hemma själv för jag hade velat ta mit...

Av Anna! - 13 januari 2013 18:29

Grattis på födelsedagen ZAYN MALIK!! :D vi alla älskar dig :D ?????...

Presentation


Liam Payne Louis Tomlinson
Harry Styles
Niall Horan
and Zayn Malik
My superheros

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards